Pazarlama yönlü iletişim uygulamalarının toplumsal sorumluluk eksenli gelişimi ve kurumsal itibar ilişkisi
Citation
Demir, T. (2014). “Pazarlama Yönlü İletişim Uygulamalarının Toplumsal Sorumluluk Eksenli Gelişimi Ve Kurumsal İtibar İlişkisi”. 3.Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı, 45.Abstract
Modern işletmecilik anlayışının üzerinde önemle durduğu çalışma alanlarından biri olarak itibar yönetimi, kuruma yönelik algılamaların tümü olarak ifade edilebilir. İş dünyasının öncelikli temalarının başında gelen farklılaşma ve yaratıcılık olguları, işletmelerin gelişmesine en çok destek veren fonksiyonu olarak pazarlama uygulamalarını ön görmektedir. Bu bağlamda işletmeler ne kadar farklı ve yaratıcı uygulamalar ortaya çıkardıklarıyla ilişkili olarak itibar algılarına yön vermektedirler.