Browsing Kitap Bölümü Koleksiyonu by Title
Now showing items 1-5 of 5
-
Dijital reklamcılığın kurgu yüzleri: sanal Influencer’lar
(Urzeni Yayınevi, 2019)Teknolojinin gelişmesi, akıllı cihazların her ekonomik seviye için ulaşılabilir hale gelmesi ile değişen medya ve sosyalleşme algısı etkisini birden fazla alanda, aynı anda göstermektedir. Web 1.0’dan Web 2.0’a geçişle ... -
Post-dijitalizm: dijitalizmin etkisinde iletişimde dönüşüm: post-dijital bir seyir
(Literatürk Academia, 2019)Teknolojik gelişmeler ışığında ortaya çıkan dijital süreç, birçok açıdan başkalaşmış bir düzende yaşadığımıza dair önemli göstergelere sahiptir. Teknolojinin sınırlarım üst düzeyde geliştirerek ortaya çıkardığı dijital ... -
Sosyal medya reklamlarında toplumsal cinsiyet rollerinin analizi: sevgililer günü
(Nobel Akademik ve Yayıncılık, 2020)Özgürlük, zenginlik, refah ve mutluluk kavramları ile birlikte kullanılan tüketim kavramı, kişilerarası ilişkilerde kendisini satın alınan/sahip olunan ürün ve hizmetler aracılığıyla göstermektedir. Sahip olunmak istenen ... -
Violence and pornographic violence as a mass entertainment medium: A study on spartacus series
(IGI Global, 2016)Containment of violence and pornography in mass media as an entertainment medium is not a recent occurrence. Academic studies have been interested in this issue for many years. Many studies have questioned both the effects ... -
Violence and pornographic violence as a mass entertainment medium: A study on spartacus series
(IGI Global, 2014)Containment of violence and pornography in mass media as an entertainment medium is not a recent occurrence. Academic studies have been interested in this issue for many years. Many studies have questioned both the effects ...