Bildiri Koleksiyonu
Recent Submissions
-
Pazarlama yönlü iletişim uygulamalarının toplumsal sorumluluk eksenli gelişimi ve kurumsal itibar ilişkisi
(İtibar Yönetimi Enstitüsü & Kadir Has Üniversitesi, 2014)Modern işletmecilik anlayışının üzerinde önemle durduğu çalışma alanlarından biri olarak itibar yönetimi, kuruma yönelik algılamaların tümü olarak ifade edilebilir. İş dünyasının öncelikli temalarının başında gelen farklılaşma ... -
Sosyal medya ekonomisi bağlamında dijital kullanıcı emeği
(Anadolu Üniversitesi & Austin Texas Üniversitesi & İstanbul Üniversitesi, 2018)Medyanın dijitalleşmesiyle yeni dünya düzeninin terminolojisini oluşturan kavramların içeriklerine farklı boyutlar eklenmiş ve ekonomi olgusunun dijital ortamlara yansımasının değerlendirilmesi ilgi çekici bir hal almıştır. ... -
Dijital görsel kültür aracı olarak fotoğraf görsel hikaye sanatı
(Fırat Üniversitesi, 2018)Görsel olarak bir mesajın iletilmesi amacıyla çok çeşitli iletişim araçları geliştirilmiştir. Herhangi bir görselin görüntüye dönüşerek anlamsal bir içeriğe bürünmesi, iletişimin etkin bir biçimde gerçekleşebilmesi için ... -
Görsel iletişim aracı olarak illüstrasyon: sözün temsilinde bir görsel çözümlemesi
(İKSAD Publishing House, 2017)İnsan var olduğu günden beri kendisini ifade etmek için duyularının yardımıyla çok çeşitli yöntemler geliştirmiştir. Kişilerin kendilerini ifade etme süreci olarak tanımlanabilecek iletişim olgusu, insan hayatı için ... -
Reklam habitusu olarak yaşam biçimi öğretisi ve nestle nesfit örneği
(Yeditepe Üniversitesi, 2017)Reklam, hedef kitlesine ürün ya da hizmeti tanıtıyor olmasının yanı sıra bir yaşam öğretisi şeklinde dayattığı mesajlarla önemli bir güç alanı olarak kabul edilmektedir. Reklamda, reklam vaadinin gerçekleşebilmesi için, ... -
Çerkes xabzesinde kadın geleneksel anlayıştan modern çağa bir çözüm önerisi
(Khazar University, 2014)İnsanların duygu ve düşüncelerinin belirli semboller aracılığı ile birbirlerine aktarılması süreci olarak tanımlanan iletişim için öncelikle söz konusu aktarımın içeriğini oluşturacak bilginin -ne- olduğunun tanımlanması ... -
Reklamda teknoloji teması ve yapı kredi örneği
(Erciyes Üniversitesi, 2018)Bir ürün ya da hizmetin hedef kitlelere tanıtılması konusunda en etkili iletişim yöntemlerinden biri reklamdır. Reklamlar aracılığıyla tüketiciyle ürün arasında bir ilişki yaratılır. Bu nedenle reklamla oluşturulan ... -
Covid-19 pandemisinin change.org’da başlatılan dijital imza kampanyalarına yansıması
(Istanbul Aydin University, 2021)Covid-19 virüsü ilk olarak Çin’in Wuhan kentinde görülmüştür. Kısa zamanda tüm dünyaya yayılan virüs, ekonomik, siyasal, sosyal ve kültürel hayatta radikal kararlar alınmasını zorunlu kılmıştır. Alınan karantina kararları ... -
Büyük veride yeni yaklaşımlar
(Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, 2019)Kültürel, teknolojik ve akademik bir fenomen olarak değerlendirilen Büyük Veri, klasik veri tabanlarının kaldırılamayacağı büyüklükte, konvansiyonel yöntem ve tekniklerle saklanamaz, akışı takip edilemez, analiz edilemez ...