Makale Koleksiyonu
Recent Submissions
-
Reklamda bir anlatı motifi olarak gündem kuramı uygulaması ve kiğılı örneği
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019)Bu çalışma, reklamda gündem konusunu, gündem kuramı çerçevesinde ele almaktadır. Günün öne çıkan konularını ifade eden kavram olarak gündem, çoğunluğun dikkatini çekebilmiş etkileyici haberlerden oluşmaktadır. Bu çalışma ... -
Prosumer kavramının gücü ve reklamda interaktif dönüşüm: eti popkek üzerine bir inceleme
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019)Bu çalışma, dijital koşulların ortaya çıkardığı etkileşim (interaction) ve üreten tüketici (prosumer) kavramlarını reklam iletişimi açısından ele almaktadır. Bu kavramlar, bilişim alanında geliştirilen imkanların bir ... -
Sinema filmlerinin tanıtımında bir halkla ilişkiler aracı olarak instagram’ın kullanılması: Müslüm filmi örneği
(Gümüşhane Üniversitesi, 2020)Gelişen teknoloji ile zaman ve mekân sınırlaması olmadan internete erişim kolaylığı sosyal medyayı en fazla tercih edilen halkla ilişkiler araçlarından biri haline getirmiştir. Diğer pek çok sektörde olduğu gibi sosyal ... -
Bütünleşik pazarlama iletişiminin dijital içerik pazarlamasında kullanılması: Türkiye giyim sektörü incelemesi
(Kocaeli Üniversitesi, 2018)Günümüz pazar koşullarında markalar hedef kitlelerine ulaşabilmek için dijital ortamlarda daha aktif bir şekilde yer almanın önemini anlamışlardır. Bu nedenle hedef kitleyi harekete geçirecek ve marka ile olan iletişimini ...