Browsing by Author "Paker, Neslihan"
Now showing items 1-20 of 24
-
Akıllı şehir uygulamalarına yönelik kullanıcı tutumunun teknoloji kabul modeli aracılığıyla analizi
Paker, Neslihan; Koçtaş Çotur, Özlem (Doğuş Üniversitesi, 2022)Şehirlerin çevresel sürdürülebilirlik üzerindeki olumsuz etkilerinin bir sonucu olarak akıllı şehir uygulamaları bir zorunluluk haline gelmektedir. Kent sakinlerinin mobil uygulamalar aracılığıyla akıllı şehir uygulamalarına ... -
Analysis of user attitude toward smart city mobile applications through technology acceptance model
Paker, Neslihan; Koçtaş Çotur, Özlem (İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu, 2020)As a result of the increasing urbanization in the world and the effects of the city's resource use on sustainability, making cities smart becomes essential. However, the integration of citizens into smart city applications ... -
Assessing strategic positioning of e-Commerce sites: Analysis of Turkish retail market
Paker, Neslihan (Gazi Kitabevi, 2021)E-commerce has become a global phenomenon, and its growth has been expected to increase even more due to the shifting behavior of consumers affected by the pandemic. It is estimated that 2 billion people purchased goods ... -
Bir dijital pazarlama aracı olarak çevrimiçi marina haberlerinin analizi
Paker, Serim; Paker, Neslihan (Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi, 2020)Dijital pazarlama araçları hem yaygınlık, etkinlik, hem de çeşitlilik bağlamında hızlı bir gelişim sergilemektedir. Televizyon, radyo, gazete, dergi gibi geleneksel medya araçları dijital pazarlamanın internet, mobil ... -
Bir dijital pazarlama aracı olarak çevrimiçi marina haberlerinin analizi
Paker, Serim; Paker, Neslihan (Dokuz Eylül Üniversitesi, 2020)Dijital pazarlama araçları hem yaygınlık, etkinlik, hem de çeşitlilik bağlamında hızlı bir gelişim sergilemektedir. Televizyon, radyo, gazete, dergi gibi geleneksel medya araçları dijital pazarlamanın internet, mobil ... -
A Comprehensive evaluation of yacht charter service concept: influence of voyager-to-voyager interaction on service satisfaction
Paker, Neslihan; Gok, Osman (Galenos Yayıncılık, 2021)The study attempts to evaluate yacht charter service attributes considering the service quality, customer satisfaction, and loyalty three-leg framework. Besides visited destinations, the service concept is enlarged with ... -
Discussing the motivations of home-based sports in the frame of self-determination theory the case of Covid-19 period
Paker, Neslihan (Livre de Lyon, 2021)In addition to daily routines, sport-related facilities and activities were also adversely affected due to associated precautions of Covid-19 such as social distance and rigorous preventative measures. The inability to ... -
Elektronik ticaret çevrimiçi müşteri değerlendirmelerini etkileyen faktörler üzerine keşifsel bir çalışma
Paker, Neslihan; Kızılırmak, Berivan (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2021)Elektronik ticaret hacminin her geçen gün artmasıyla birlikte, müşterilerin satın alma kararı üzerinde etkili bir bilgi kaynağı haline gelen çevrimiçi müşteri değerlendirmeleri önem kazanmaktadır. Çevrimiçi müşteri ... -
Esnaf teslim noktası hizmetinin algılanan değeri üzerine öncü bir çalışma
Paker, Neslihan (Ankara Üniversitesi, 2021)2000’li yıllar sonrası elektronik ticaret hacmi hızla artmaya başlamış ve bu gelişime bağlı olarak kargo dağıtım operasyonlarında ciddi bir yoğunluk meydana gelmiştir (Mangiaracina, 2019). Kargo şirketleri tarafından, ... -
Esnaf teslim noktası hizmetinin algılanan değeri üzerine öncü bir çalışma
Paker, Neslihan (Akdeniz Üniversitesi Pazarlama Bölümü, 2021)Amaç: Elektronik ticaret hacminin artmasıyla birlikte geleneksel kargo dağıtım hizmetlerinde darboğaz yaşanmakta, araç yoğunluğuna bağlı çevresel sürdürülebilirlik ve şehir trafiği olumsuz yönde etkilenmektedir. Kargo ... -
Exploring instagram-based social media marketing approaches of yacht training services a content analysis of photographs
Paker, Serim; Paker, Neslihan (UCTEA Chamber of Marine Engineers, 2022)Instagram posts of sail training centers were examined and a comprehensive content analysis of photographs was used to comprehend the patterns of social media marketing and services offered. Two coders analyzed the Instagram ... -
Exploring perceived risks towards self-service parcel delivery usage
Paker, Neslihan (Livre de Lyon, 2021)E-commerce has become a widespread phenomenon in the late 1990s and early 2000s (Mangiaracina, Perego, Seghezzi, and Tumino, 2019). The number of parcels has enormously increased due to this growing momentum. The cost of ... -
Extending collaborative consumption concept to yacht charter services: The case of Blue Voyage
Paker, Neslihan; Gök, Osman (Varna University of Management, 2021)Collaborative consumption (CC) is a form of sharing in which participants jointly conduct services thereby creating a variety of benefits ranging from economic to social. CC has been widely studied in the hospitality ... -
Günübirlik gezi tekneciliğinin hizmet kalitesini geliştirmeye dönük bir uygulama
Paker, Neslihan; Paker, Serim; Doğan, Berna (Dokuz Eylül Üniversitesi, 2019)Günübirlik gezi tekneciliği; teknede konaklama yapmayı gerektirmeyen, karayoluyla ulaşılamayan koylardan faydalanma imkânı sunan, gün içerisinde yeme-içme gibi temel ihtiyaçların teknede karşılandığı ve ekonomik olarak ... -
Hosftede’in kültürel boyutlarıyla birlikte paylaşım ekonomisi uygulamalarının Türkiye özelinde tartışılması ve öneriler
Paker, Neslihan (Gece Kitaplığı, 2021)Kültürün insan davranışı üzerindeki etkisi tartışmasız bir şekilde oldukça büyüktür. Kültür; içinde yaşanılan ailenin ve toplumun bir ürünü olarak zamanla kazanılır ve bireyler, birçok başka faktörün yanı sıra, bu kazanımların ... -
The influence of perceived risks on yacht voyagers’ service appraisals: evaluating customer-to-customer interaction as a risk dimension
Paker, Neslihan; Gök, Osman (Routledge, 2021)This study investigates the impact of customer-to-customer interaction (CCI) related risks on the value perceptions of yacht voyagers. The present study also addresses the interplay with perceived value and other service ... -
Investigating the main drivers of self-service parcel delivery preference through new service development approach
Paker, Neslihan (Gece Kitaplığı, 2021)It is estimated that 1.92 billion people purchased goods or services online resulting in an e-commerce volume of 3.5 trillion U.S. dollars worldwide in 2019 (Statista, 2020). The growth will accelerate even further in the ... -
Mürettebatlı yat kiralama hizmetinin sürdürülebilirlik analizi ve öneriler
Paker, Serim; Paker, Neslihan (İskenderun Teknik Üniversitesi, 2020)Türkiye’de mürettebatlı yat kiralama pazarı sürekli bir değişim geçirmektedir. Sektör temsilcileri ve kural koyucuların sürdürülebilirliği de göz önünde bulundurarak bu değişimlere hızlı tepki verme ve uyum sağlama becerileri ... -
Özel sektör kuruluşlarının lojistik mezunlarından beklediği mesleki yetkinlikler İzmir iline yönelik bir araştırma
Paker, Neslihan; Koçtaş Çotur, Özlem (Kriter Yayınevi, 2021)Bilgisayar ve internetin keşfi, deniz konteynerlerinin kullanılmaya başlanması, coğrafi bilgi sistemleri, barkod ve radyo frekanslı tanımlama (RFID) sistemleri ve diğer bazı teknolojiler ile dünyada sınırlar kalkmıştır. ... -
Sadece doğa için mi çalıyorlar?: sosyal medya aracılığıyla gerçekleştirilen sosyal pazarlamanın tüketici algısındaki değerlendirmesi üzerine “doğa için çal” youtube videolarının bir analizi
Paker, Neslihan (İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu, 2022)Giriş: İşletmeler, toplum faydasına yönelik ortak bir bilincin gelişmesini hedefleyen pazarlama faaliyetleri gerçekleştirmekte ve sosyal medya sayesinde daha büyük kitlelere seslerini duyurmaya çalışmaktadırlar. Söz konusu ...