Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorPaker, Neslihan
dc.contributor.authorKızılırmak, Berivan
dc.date.accessioned2022-05-21T19:20:05Z
dc.date.available2022-05-21T19:20:05Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.citationPaker, N., Kızılırmak, B. (2021) Elektronik Ticaret Çevrimiçi Müşteri Değerlendirmelerini Etkileyen Faktörler Üzerine Keşifsel Bir Çalışma, Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı, 273-274.en_US
dc.identifier.isbn978-6054222-88-9
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12569/581
dc.description.abstractElektronik ticaret hacminin her geçen gün artmasıyla birlikte, müşterilerin satın alma kararı üzerinde etkili bir bilgi kaynağı haline gelen çevrimiçi müşteri değerlendirmeleri önem kazanmaktadır. Çevrimiçi müşteri değerlendirmeleri incelendiğinde, müşterilerin sadece satın aldıkları ürün ve hizmetlerin performansını değil, alışveriş deneyimlerine dair başka faktörleri de dikkate alarak değerlendirmelerde bulundukları görülmektedir.en_US
dc.description.abstractOnline customer reviews, which have become an effective source of information on the purchasing decision of customers, are gaining importance with the increase in the volume of electronic commerce day by day. When online customer reviews are examined, it is seen that customers evaluate not only the performance of the products and services they purchase but also other factors regarding their shopping experience.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherÇanakkale Onsekiz Mart Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofUluslararası Sosyal Bilimler Konferansı "Dünyada Ekonomik Sosyal, Siyasi ve Teknolojik Gelişmelerin Etkileri"en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectE-ticareten_US
dc.subjectÇevrimiçi Müşteri Değerlendirmelerien_US
dc.subjectTüketici Davranışıen_US
dc.subjectE-Commerceen_US
dc.subjectOnline Customer Reviewsen_US
dc.subjectConsumer Behaviouren_US
dc.titleElektronik ticaret çevrimiçi müşteri değerlendirmelerini etkileyen faktörler üzerine keşifsel bir çalışmaen_US
dc.title.alternativeAn Exploratory study on factors affecting online costumer reviews of electronic commerceen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.departmentYönetim ve Organizasyon Bölümü, Lojistik Programıen_US
dc.authorid0000-0001-8087-7758en_US
dc.authorid0000-0003-2218-101Xen_US
dc.identifier.startpage273en_US
dc.identifier.endpage274en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorPaker, Neslihan
dc.contributor.institutionauthorKızılırmak, Berivan


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record