Elektronik ticaret çevrimiçi müşteri değerlendirmelerini etkileyen faktörler üzerine keşifsel bir çalışma
Citation
Paker, N., Kızılırmak, B. (2021) Elektronik Ticaret Çevrimiçi Müşteri Değerlendirmelerini Etkileyen Faktörler Üzerine Keşifsel Bir Çalışma, Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı, 273-274.Abstract
Elektronik ticaret hacminin her geçen gün artmasıyla birlikte, müşterilerin satın alma kararı üzerinde etkili bir
bilgi kaynağı haline gelen çevrimiçi müşteri değerlendirmeleri önem kazanmaktadır. Çevrimiçi müşteri
değerlendirmeleri incelendiğinde, müşterilerin sadece satın aldıkları ürün ve hizmetlerin performansını değil,
alışveriş deneyimlerine dair başka faktörleri de dikkate alarak değerlendirmelerde bulundukları görülmektedir. Online customer reviews, which have become an effective source of information on the purchasing decision of customers, are gaining importance with the increase in the volume of electronic commerce day by day. When online customer reviews are examined, it is seen that customers evaluate not only the performance of the products and services they purchase but also other factors regarding their shopping experience.