Yayın tarihi için Bildiri Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
-
Çalışanlarda prososyal motivasyon ile iş ve yaşam doyumu düzeyi ilişkisine dair bir araştırma
(Asos Yayınları, 2016)Prososyal davranış veya prososyal hizmet davranışı olarak adlandırılan davranış başkası veya başkaları yararına, başkasını mutlu etmeye ve faydalı olmaya yönelik kişinin kendi isteğiyle gerçekleştirdiği davranışlardır. ... -
Bir dijital pazarlama aracı olarak çevrimiçi marina haberlerinin analizi
(Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi, 2020)Dijital pazarlama araçları hem yaygınlık, etkinlik, hem de çeşitlilik bağlamında hızlı bir gelişim sergilemektedir. Televizyon, radyo, gazete, dergi gibi geleneksel medya araçları dijital pazarlamanın internet, mobil ... -
Analysis of user attitude toward smart city mobile applications through technology acceptance model
(İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu, 2020)As a result of the increasing urbanization in the world and the effects of the city's resource use on sustainability, making cities smart becomes essential. However, the integration of citizens into smart city applications ... -
Self-service parcel delivery as an innovative solution to service failures of cargo delivery
(Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, 2021)There is a remarkable development of e-commerce volume after the 2000s. Due to the pandemic period, the share of e-commerce is expected to continue with an acceleration higher than presumed. On the other hand, cargo ... -
Esnaf teslim noktası hizmetinin algılanan değeri üzerine öncü bir çalışma
(Ankara Üniversitesi, 2021)2000’li yıllar sonrası elektronik ticaret hacmi hızla artmaya başlamış ve bu gelişime bağlı olarak kargo dağıtım operasyonlarında ciddi bir yoğunluk meydana gelmiştir (Mangiaracina, 2019). Kargo şirketleri tarafından, ... -
Elektronik ticaret çevrimiçi müşteri değerlendirmelerini etkileyen faktörler üzerine keşifsel bir çalışma
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2021)Elektronik ticaret hacminin her geçen gün artmasıyla birlikte, müşterilerin satın alma kararı üzerinde etkili bir bilgi kaynağı haline gelen çevrimiçi müşteri değerlendirmeleri önem kazanmaktadır. Çevrimiçi müşteri ... -
With or without children, how would you like your restaurant
(İzmir Kavram Vocational School, 2021)Introduction: In recent years, child-free facilities are receiving high consumers demand among the services. Although segmentation is a widely used marketing method for differentiating products and services by considering ... -
Transforming customers into promoters through social media: an analysis of customer-generated marina photographs on ınstagram
(University of South Florida (USF) M3 Publishing, 2022)Digital marketing via social media platformssuch as Facebook, Twitter, and Instagram have grown in relevance in corporate marketing efforts (Cheung, Pires, Rosenberger III, Leung, & Ting, 2021). Companies benefit from this ... -
Sadece doğa için mi çalıyorlar?: sosyal medya aracılığıyla gerçekleştirilen sosyal pazarlamanın tüketici algısındaki değerlendirmesi üzerine “doğa için çal” youtube videolarının bir analizi
(İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu, 2022)Giriş: İşletmeler, toplum faydasına yönelik ortak bir bilincin gelişmesini hedefleyen pazarlama faaliyetleri gerçekleştirmekte ve sosyal medya sayesinde daha büyük kitlelere seslerini duyurmaya çalışmaktadırlar. Söz konusu ...