Search
Now showing items 1-2 of 2
Çerkes xabzesinde kadın geleneksel anlayıştan modern çağa bir çözüm önerisi
(Khazar University, 2014)
İnsanların duygu ve düşüncelerinin belirli semboller aracılığı ile birbirlerine aktarılması süreci olarak tanımlanan iletişim için öncelikle söz konusu aktarımın içeriğini oluşturacak bilginin -ne- olduğunun tanımlanması ...
Pazarlama yönlü iletişim uygulamalarının toplumsal sorumluluk eksenli gelişimi ve kurumsal itibar ilişkisi
(İtibar Yönetimi Enstitüsü & Kadir Has Üniversitesi, 2014)
Modern işletmecilik anlayışının üzerinde önemle durduğu çalışma alanlarından biri olarak itibar yönetimi, kuruma yönelik algılamaların tümü olarak ifade edilebilir. İş dünyasının öncelikli temalarının başında gelen farklılaşma ...