Search
Now showing items 1-10 of 23
Günübirlik gezi tekneciliğinin hizmet kalitesini geliştirmeye dönük bir uygulama
(Dokuz Eylül Üniversitesi, 2019)
Günübirlik gezi tekneciliği; teknede konaklama yapmayı gerektirmeyen, karayoluyla ulaşılamayan koylardan faydalanma imkânı sunan, gün içerisinde yeme-içme gibi temel ihtiyaçların teknede karşılandığı ve ekonomik olarak ...
Mürettebatlı yat kiralama hizmetinin sürdürülebilirlik analizi ve öneriler
(İskenderun Teknik Üniversitesi, 2020)
Türkiye’de mürettebatlı yat kiralama pazarı sürekli bir değişim geçirmektedir. Sektör temsilcileri ve kural koyucuların sürdürülebilirliği de göz önünde bulundurarak bu değişimlere hızlı tepki verme ve uyum sağlama becerileri ...
Bir dijital pazarlama aracı olarak çevrimiçi marina haberlerinin analizi
(Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi, 2020)
Dijital pazarlama araçları hem yaygınlık, etkinlik, hem de çeşitlilik bağlamında hızlı bir gelişim sergilemektedir. Televizyon, radyo, gazete, dergi gibi geleneksel medya araçları dijital pazarlamanın internet, mobil ...
Bir dijital pazarlama aracı olarak çevrimiçi marina haberlerinin analizi
(Dokuz Eylül Üniversitesi, 2020)
Dijital pazarlama araçları hem yaygınlık, etkinlik, hem de çeşitlilik bağlamında hızlı bir gelişim sergilemektedir. Televizyon, radyo, gazete, dergi gibi geleneksel medya araçları dijital pazarlamanın internet, mobil ...
Self-service parcel delivery as an innovative solution to service failures of cargo delivery
(Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, 2021)
There is a remarkable development of e-commerce volume after the 2000s. Due to the pandemic period, the share of e-commerce is expected to continue with an acceleration higher than presumed. On the other hand, cargo ...
Investigating the main drivers of self-service parcel delivery preference through new service development approach
(Gece Kitaplığı, 2021)
It is estimated that 1.92 billion people purchased goods or services online resulting in an e-commerce volume of 3.5 trillion U.S. dollars worldwide in 2019 (Statista, 2020). The growth will accelerate even
further in the ...
Assessing strategic positioning of e-Commerce sites: Analysis of Turkish retail market
(Gazi Kitabevi, 2021)
E-commerce has become a global phenomenon, and its growth has been expected to increase even more due to the shifting behavior of consumers affected by the pandemic. It is estimated that 2 billion people purchased goods ...
Exploring perceived risks towards self-service parcel delivery usage
(Livre de Lyon, 2021)
E-commerce has become a widespread phenomenon in the late 1990s and early 2000s (Mangiaracina, Perego, Seghezzi, and Tumino, 2019). The number of parcels has enormously increased due to this growing momentum. The cost of ...
Esnaf teslim noktası hizmetinin algılanan değeri üzerine öncü bir çalışma
(Ankara Üniversitesi, 2021)
2000’li yıllar sonrası elektronik ticaret hacmi hızla artmaya başlamış ve bu gelişime bağlı olarak kargo
dağıtım operasyonlarında ciddi bir yoğunluk meydana gelmiştir (Mangiaracina, 2019). Kargo şirketleri
tarafından, ...
Hosftede’in kültürel boyutlarıyla birlikte paylaşım ekonomisi uygulamalarının Türkiye özelinde tartışılması ve öneriler
(Gece Kitaplığı, 2021)
Kültürün insan davranışı üzerindeki etkisi tartışmasız bir şekilde oldukça büyüktür. Kültür; içinde yaşanılan ailenin ve toplumun bir ürünü olarak zamanla kazanılır ve bireyler, birçok başka faktörün yanı sıra, bu
kazanımların ...