Search
Now showing items 1-5 of 5
Marka imajı oluşturmada reklam ve sloganının rolü: Beşiktaş futbol takımı örneği
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2018-03-30)
Küreselleşme ile futbol küresel bir endüstri haline gelmiş, ulusal futbol takımları dünya takımları ile rekabet etmeye başlamıştır. Rekabetin ön plana çıktığı bu konjonktürde, marka değeri yaratmak son derece önemli hale ...
Advertisement and slogan in the brand position: an analysis on Besiktas football team
(IRPH Journals (International Research Publication House), 2018)
Football has become a part of global industry with globalization and the national football teams have begun to compete with world teams. Creating brand value has become highly important at this conjuncture, where competition ...
Bir tutum ve davranış biçimi olarak ırkçılığın pekiştirilmesinde reklamcığın rolü
(Asos Eğitim Bilişim Danışmanlık / Akademik İletişim, 2018)
Irkçılık tarih boyunca çeşitli şekillerde değişime uğrayarak varlığını sürdürmüştür. İnsanlar arasındaki eşitsizliği yok sayan ve toplumsal bütünlüğe zarar veren bir sorun olarak güncelliğini korumaya devam etmektedir. ...
Reklamda teknoloji teması ve yapı kredi örneği
(Erciyes Üniversitesi, 2018)
Bir ürün ya da hizmetin hedef kitlelere tanıtılması konusunda en etkili iletişim yöntemlerinden biri reklamdır. Reklamlar aracılığıyla tüketiciyle ürün arasında bir ilişki yaratılır. Bu nedenle reklamla oluşturulan ...
Medyada kadın istihdamının temsili ve reklamlardaki kadın imajı üzerine bir alımlama analizi
(Salim DURUKOĞLU, 2021)
Bu araştırmanın amacı, medyada kadın istihdamını temel alan reklam filmlerinin kadınlarda bıraktığı bilişsel etkileri tespit etmek ve reklam filmlerinin, kadınlar tarafından nasıl algılandığını ortaya çıkarmaktır. Buradan ...