by Institution Author "Yılmaz, Merve"
Now showing items 1-3 of 3
-
Bütünleşik pazarlama iletişiminin dijital içerik pazarlamasında kullanılması: Türkiye giyim sektörü incelemesi
Yılmaz, Merve; Şimşek, Melda Cinman (Kocaeli Üniversitesi, 2018)Günümüz pazar koşullarında markalar hedef kitlelerine ulaşabilmek için dijital ortamlarda daha aktif bir şekilde yer almanın önemini anlamışlardır. Bu nedenle hedef kitleyi harekete geçirecek ve marka ile olan iletişimini ... -
Dijital reklamcılığın kurgu yüzleri: sanal Influencer’lar
Altar Yavuz, Oya; Yılmaz, Merve (Urzeni Yayınevi, 2019)Teknolojinin gelişmesi, akıllı cihazların her ekonomik seviye için ulaşılabilir hale gelmesi ile değişen medya ve sosyalleşme algısı etkisini birden fazla alanda, aynı anda göstermektedir. Web 1.0’dan Web 2.0’a geçişle ... -
Sosyal medya reklamlarında toplumsal cinsiyet rollerinin analizi: sevgililer günü
Yılmaz, Merve; Altar Yavuz, Oya (Nobel Akademik ve Yayıncılık, 2020)Özgürlük, zenginlik, refah ve mutluluk kavramları ile birlikte kullanılan tüketim kavramı, kişilerarası ilişkilerde kendisini satın alınan/sahip olunan ürün ve hizmetler aracılığıyla göstermektedir. Sahip olunmak istenen ...