Browsing by Author "Demir, Tuğba"
Now showing items 1-10 of 10
-
Çerkes xabzesinde kadın geleneksel anlayıştan modern çağa bir çözüm önerisi
Demir, Tuğba (Khazar University, 2014)İnsanların duygu ve düşüncelerinin belirli semboller aracılığı ile birbirlerine aktarılması süreci olarak tanımlanan iletişim için öncelikle söz konusu aktarımın içeriğini oluşturacak bilginin -ne- olduğunun tanımlanması ... -
Dijital görsel kültür aracı olarak fotoğraf görsel hikaye sanatı
Demir, Tuğba (Fırat Üniversitesi, 2018)Görsel olarak bir mesajın iletilmesi amacıyla çok çeşitli iletişim araçları geliştirilmiştir. Herhangi bir görselin görüntüye dönüşerek anlamsal bir içeriğe bürünmesi, iletişimin etkin bir biçimde gerçekleşebilmesi için ... -
Görsel iletişim aracı olarak illüstrasyon: sözün temsilinde bir görsel çözümlemesi
Demir, Tuğba (İKSAD Publishing House, 2017)İnsan var olduğu günden beri kendisini ifade etmek için duyularının yardımıyla çok çeşitli yöntemler geliştirmiştir. Kişilerin kendilerini ifade etme süreci olarak tanımlanabilecek iletişim olgusu, insan hayatı için ... -
Pazarlama yönlü iletişim uygulamalarının toplumsal sorumluluk eksenli gelişimi ve kurumsal itibar ilişkisi
Demir, Tuğba (İtibar Yönetimi Enstitüsü & Kadir Has Üniversitesi, 2014)Modern işletmecilik anlayışının üzerinde önemle durduğu çalışma alanlarından biri olarak itibar yönetimi, kuruma yönelik algılamaların tümü olarak ifade edilebilir. İş dünyasının öncelikli temalarının başında gelen farklılaşma ... -
Post-dijitalizm: dijitalizmin etkisinde iletişimde dönüşüm: post-dijital bir seyir
Demir, Tuğba (Literatürk Academia, 2019)Teknolojik gelişmeler ışığında ortaya çıkan dijital süreç, birçok açıdan başkalaşmış bir düzende yaşadığımıza dair önemli göstergelere sahiptir. Teknolojinin sınırlarım üst düzeyde geliştirerek ortaya çıkardığı dijital ... -
Prosumer kavramının gücü ve reklamda interaktif dönüşüm: eti popkek üzerine bir inceleme
Demir, Tuğba (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019)Bu çalışma, dijital koşulların ortaya çıkardığı etkileşim (interaction) ve üreten tüketici (prosumer) kavramlarını reklam iletişimi açısından ele almaktadır. Bu kavramlar, bilişim alanında geliştirilen imkanların bir ... -
Reklam habitusu olarak yaşam biçimi öğretisi ve nestle nesfit örneği
Demir, Tuğba (Yeditepe Üniversitesi, 2017)Reklam, hedef kitlesine ürün ya da hizmeti tanıtıyor olmasının yanı sıra bir yaşam öğretisi şeklinde dayattığı mesajlarla önemli bir güç alanı olarak kabul edilmektedir. Reklamda, reklam vaadinin gerçekleşebilmesi için, ... -
Reklamda bir anlatı motifi olarak gündem kuramı uygulaması ve kiğılı örneği
Demir, Tuğba (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019)Bu çalışma, reklamda gündem konusunu, gündem kuramı çerçevesinde ele almaktadır. Günün öne çıkan konularını ifade eden kavram olarak gündem, çoğunluğun dikkatini çekebilmiş etkileyici haberlerden oluşmaktadır. Bu çalışma ... -
Reklamda teknoloji teması ve yapı kredi örneği
Demir, Tuğba (Erciyes Üniversitesi, 2018)Bir ürün ya da hizmetin hedef kitlelere tanıtılması konusunda en etkili iletişim yöntemlerinden biri reklamdır. Reklamlar aracılığıyla tüketiciyle ürün arasında bir ilişki yaratılır. Bu nedenle reklamla oluşturulan ... -
Sosyal medya ekonomisi bağlamında dijital kullanıcı emeği
Demir, Tuğba (Anadolu Üniversitesi & Austin Texas Üniversitesi & İstanbul Üniversitesi, 2018)Medyanın dijitalleşmesiyle yeni dünya düzeninin terminolojisini oluşturan kavramların içeriklerine farklı boyutlar eklenmiş ve ekonomi olgusunun dijital ortamlara yansımasının değerlendirilmesi ilgi çekici bir hal almıştır. ...