Search
Now showing items 1-3 of 3
Y Kuşağı bireylerinin iç girişimcilik algılamalarının belirlenmesi: Turizm sektörü çalışanları üzerine bir araştırma, Fethiye örneği
(Muğla Üniversitesi, 2019)
İçgirişimcilik, çalışanların şirketlerine katkı sağlayarak bir değer katabilmesi bakımından büyük öneme sahiptir. İçgirişimciliği destekleyen işletmelerde çalışanlar işletme faaliyetlerini kolaylaştırıcı projeler ve fikirler ...
Türkiye’de coğrafi işaretli gıda ürünlerinin tüketicilerin satın alma davranışına etkisi: İzmir ili örneği
(Turkuaz Kongre Yayınları, 2019)
Türkiye, coğrafi konumu, farklı toprak yapısı ve zengin beşeri sermayeye sahip olması sebebiyle çeşitli coğrafi ürün potansiyeline sahiptir.
Kapitalizmin uzun dalgaları ve paranın evrimi
(Gece Akademi, 2019)
Çalışmanın temel amacı kapitalizmin uzun dönemlerde yaşadığı sistemsel daralma ve genişleme dalgaları içerisinde, kapitalizmin uyum ve esneklik kabiliyetini para özelinde incelemektir. Bu dalgalar içerisinde paranın bir ...