Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Sub-communities within this community
-
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı [9]
Department of Public Relations and Publicity -
Pazarlama Programı [0]
Marketing Program -
Turizm Rehberliği Programı [0]
Department of Tourizm Guidance
Recent Submissions
-
Reklamda teknoloji teması ve yapı kredi örneği
(Erciyes Üniversitesi, 2018)Bir ürün ya da hizmetin hedef kitlelere tanıtılması konusunda en etkili iletişim yöntemlerinden biri reklamdır. Reklamlar aracılığıyla tüketiciyle ürün arasında bir ilişki yaratılır. Bu nedenle reklamla oluşturulan ... -
Covid-19 pandemisinin change.org’da başlatılan dijital imza kampanyalarına yansıması
(Istanbul Aydin University, 2021)Covid-19 virüsü ilk olarak Çin’in Wuhan kentinde görülmüştür. Kısa zamanda tüm dünyaya yayılan virüs, ekonomik, siyasal, sosyal ve kültürel hayatta radikal kararlar alınmasını zorunlu kılmıştır. Alınan karantina kararları ... -
Sosyal medya reklamlarında toplumsal cinsiyet rollerinin analizi: sevgililer günü
(Nobel Akademik ve Yayıncılık, 2020)Özgürlük, zenginlik, refah ve mutluluk kavramları ile birlikte kullanılan tüketim kavramı, kişilerarası ilişkilerde kendisini satın alınan/sahip olunan ürün ve hizmetler aracılığıyla göstermektedir. Sahip olunmak istenen ... -
Sinema filmlerinin tanıtımında bir halkla ilişkiler aracı olarak instagram’ın kullanılması: Müslüm filmi örneği
(Gümüşhane Üniversitesi, 2020)Gelişen teknoloji ile zaman ve mekân sınırlaması olmadan internete erişim kolaylığı sosyal medyayı en fazla tercih edilen halkla ilişkiler araçlarından biri haline getirmiştir. Diğer pek çok sektörde olduğu gibi sosyal ... -
Bütünleşik pazarlama iletişiminin dijital içerik pazarlamasında kullanılması: Türkiye giyim sektörü incelemesi
(Kocaeli Üniversitesi, 2018)Günümüz pazar koşullarında markalar hedef kitlelerine ulaşabilmek için dijital ortamlarda daha aktif bir şekilde yer almanın önemini anlamışlardır. Bu nedenle hedef kitleyi harekete geçirecek ve marka ile olan iletişimini ... -
Dijital reklamcılığın kurgu yüzleri: sanal Influencer’lar
(Urzeni Yayınevi, 2019)Teknolojinin gelişmesi, akıllı cihazların her ekonomik seviye için ulaşılabilir hale gelmesi ile değişen medya ve sosyalleşme algısı etkisini birden fazla alanda, aynı anda göstermektedir. Web 1.0’dan Web 2.0’a geçişle ... -
Büyük veride yeni yaklaşımlar
(Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, 2019)Kültürel, teknolojik ve akademik bir fenomen olarak değerlendirilen Büyük Veri, klasik veri tabanlarının kaldırılamayacağı büyüklükte, konvansiyonel yöntem ve tekniklerle saklanamaz, akışı takip edilemez, analiz edilemez ... -
Violence and pornographic violence as a mass entertainment medium: A study on spartacus series
(IGI Global, 2016)Containment of violence and pornography in mass media as an entertainment medium is not a recent occurrence. Academic studies have been interested in this issue for many years. Many studies have questioned both the effects ... -
Violence and pornographic violence as a mass entertainment medium: A study on spartacus series
(IGI Global, 2014)Containment of violence and pornography in mass media as an entertainment medium is not a recent occurrence. Academic studies have been interested in this issue for many years. Many studies have questioned both the effects ...