Bildiri Koleksiyonu
Recent Submissions
-
Reklamda teknoloji teması ve yapı kredi örneği
(Erciyes Üniversitesi, 2018)Bir ürün ya da hizmetin hedef kitlelere tanıtılması konusunda en etkili iletişim yöntemlerinden biri reklamdır. Reklamlar aracılığıyla tüketiciyle ürün arasında bir ilişki yaratılır. Bu nedenle reklamla oluşturulan ... -
Covid-19 pandemisinin change.org’da başlatılan dijital imza kampanyalarına yansıması
(Istanbul Aydin University, 2021)Covid-19 virüsü ilk olarak Çin’in Wuhan kentinde görülmüştür. Kısa zamanda tüm dünyaya yayılan virüs, ekonomik, siyasal, sosyal ve kültürel hayatta radikal kararlar alınmasını zorunlu kılmıştır. Alınan karantina kararları ... -
Büyük veride yeni yaklaşımlar
(Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, 2019)Kültürel, teknolojik ve akademik bir fenomen olarak değerlendirilen Büyük Veri, klasik veri tabanlarının kaldırılamayacağı büyüklükte, konvansiyonel yöntem ve tekniklerle saklanamaz, akışı takip edilemez, analiz edilemez ...