Browsing by Author "Yavuz, Oya Altar"
Now showing items 1-5 of 5
-
Büyük veride yeni yaklaşımlar
Yavuz, Oya Altar (Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, 2019)Kültürel, teknolojik ve akademik bir fenomen olarak değerlendirilen Büyük Veri, klasik veri tabanlarının kaldırılamayacağı büyüklükte, konvansiyonel yöntem ve tekniklerle saklanamaz, akışı takip edilemez, analiz edilemez ... -
Covid-19 pandemisinin change.org’da başlatılan dijital imza kampanyalarına yansıması
Yavuz, Oya Altar (Istanbul Aydin University, 2021)Covid-19 virüsü ilk olarak Çin’in Wuhan kentinde görülmüştür. Kısa zamanda tüm dünyaya yayılan virüs, ekonomik, siyasal, sosyal ve kültürel hayatta radikal kararlar alınmasını zorunlu kılmıştır. Alınan karantina kararları ... -
Dijital reklamcılığın kurgu yüzleri: sanal Influencer’lar
Yavuz, Oya Altar; Yılmaz, Merve (Urzeni Yayınevi, 2019)Teknolojinin gelişmesi, akıllı cihazların her ekonomik seviye için ulaşılabilir hale gelmesi ile değişen medya ve sosyalleşme algısı etkisini birden fazla alanda, aynı anda göstermektedir. Web 1.0’dan Web 2.0’a geçişle ... -
Sinema filmlerinin tanıtımında bir halkla ilişkiler aracı olarak instagram’ın kullanılması: Müslüm filmi örneği
Yavuz, Oya Altar (Gümüşhane Üniversitesi, 2020)Gelişen teknoloji ile zaman ve mekân sınırlaması olmadan internete erişim kolaylığı sosyal medyayı en fazla tercih edilen halkla ilişkiler araçlarından biri haline getirmiştir. Diğer pek çok sektörde olduğu gibi sosyal ... -
Sosyal medya reklamlarında toplumsal cinsiyet rollerinin analizi: sevgililer günü
Yılmaz, Merve; Yavuz, Oya Altar (Nobel Akademik ve Yayıncılık, 2020)Özgürlük, zenginlik, refah ve mutluluk kavramları ile birlikte kullanılan tüketim kavramı, kişilerarası ilişkilerde kendisini satın alınan/sahip olunan ürün ve hizmetler aracılığıyla göstermektedir. Sahip olunmak istenen ...