Browsing by Author "Yakın, Mehmet"
Now showing items 1-2 of 2
-
Dijital reklamcılığın kurgu yüzleri: sanal Influencer’lar
Altar Yavuz, Oya; Yılmaz, Merve (Urzeni Yayınevi, 2019)Teknolojinin gelişmesi, akıllı cihazların her ekonomik seviye için ulaşılabilir hale gelmesi ile değişen medya ve sosyalleşme algısı etkisini birden fazla alanda, aynı anda göstermektedir. Web 1.0’dan Web 2.0’a geçişle ... -
Televizyon reklamlarında yaşlılık temsilleri: kent eker, A101 ve vodafone reklam örnekleri üzerinden inceleme
Salman, Semih (Urzeni Yayınevi, 2019)İlk zamanlardan günümüze kadar pek çok olay ve olgunun boyut değiştirdiği bilinmektedir. Toplum yapılarının zamanla değişmesi sonucunda yaşlı bireylere olan yaklaşım da farklı bir hâl almaktadır. Canatan (2016), sürekli ...